суббота, 23 февраля 2019 г.

Հայ վրացական միասնական տոն

Նինո Մերմանիշվիլի

Ողջույն, ես Նինո Մերմանիշվիլին եմ, ապրում եմ Վրաստանի Կախեթիի շրջանի Լագոդեխիում: Սովորում եմ Լագոդեխիի N1 միջնակարգ դպրոցի 11-րդ դասարանում: Փետրվարի 12-16-ը «Հերեթի»  պատանեկան պարի համույթի հետ հյուրընկալվեցինք Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր: Այնտեղ ծանոթացա հայ հասակակիցների հետ, նրանք մեզ շատ ջերմ ընդնունեցին: Սովորեցի հայկական ավանական երգեր և պարեր: Ծանոթացա ինչպես է կազմակերպվում դասերը կրթահամալիրում: Դպրոցում զանգ չի հնչում, երեխաները գիտեին երբ է դասը սկսվում և ավարտվում, գրքեր չունեին, սովորում էին համակարիչներով: Մասնակցեցինք հայկական ավանդական տոնին՝ «Տրնեզ»ին: Տոնին ներկա էր Հայաստանում Վրաստանի դեսպանը՝ Գիորգի Սագանելիձեն: Դեսպանը հրավիրեց դեսպանատուն, այնտեղ մեզ հանձնեցին պատվոգրեր: Կրթահամալիրում մեր հայ ընկերներին սովորացրեցինք վրացական պարեր: Այցելեցին Էջմիածին, եղանք «Վոսկեվազ գինու գործարան»-ում, տեսա Սևանա լիճը...Երևանը շատ գեղեցիկ քաղաք է, առաջին անգամ էի Հայաստանում: Ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի տնօրենին՝ Աշոտ Բլեյանին հետաքրքիր և գեղեցիկ օրերի համար: Կցանկանայի ևս մեկ անգամ այցելել կրթահամալիր:

Комментариев нет:

Отправить комментарий