вторник, 31 марта 2020 г.

Հանրակրթական կամուրջները մեկուսացած ընտանիքներից

Ներկայացնում է Թաթիա Խաչիձեն
                                       
Ողջույն, ես Լագոդեխիի շրջանի գյուղ Թամարիանիի միջնակարգ դպրոցի, ինչպես նաև «Ստեղծարար» ակումբի անդամ Թաթիա Խաչիձեն եմ։ Ամբողջ աշխարհում տարածված համաճարակի պատճառով մի քանի շաբաթ է անցկացնում եմ տանը։
Ինչպես նաև Ձեզ եմ Խորհուրդ են տալիս նաև Ձեզ մնալ տանը, որպեսզի չվնասեք ինքներդ ձեզ և մյուսներին: Ժամանակը անցկացնելու և ինքս ինձ զարգացնելու համար կարդում եմ պատմական գրքեր, որպեսզի ավելի լավ ծանոթանամ մեր երկրի պատմությանը և մշակույթին։ Լավ տրամադրություն պահպանելու համար դիտում եմ նաև հին վրացական ժողովրդական կինոնկարներ: Ընկերներիս հետ շփվելու և նոր տեղեկություններին ծանոթանալու համար օգտվում եմ համացանցից։ Հուսով եմ, որ ամեն ինչ լավ է ավարտվելու, գլխավորը խուճապի չմատնվելն է և լինել լավատես։

Комментариев нет:

Отправить комментарий