пятница, 20 марта 2020 г.

Ներկայանում եմ վրացերեն


Պատմում է Միլենա Գասպարյանը
Քոլեջ 1 կուրս

Բարև ձեզ, ես Միլենան եմ։ Սովորում եմ « Մխիթար Սեբաստացի » կրթահամալիրի քոլեջի առաջին կուրսում։
այս պահին ամբողջ աշխարհում տարածված է կորոնա վիրուսը։ Վիրուսի տարածումը կանխելու նպատակով, հայաստանի բոլոր ուսումնական հաստատությունները որոշ ժամանակով փակվել են։ Մեր կրթահամալիրում մշտապես համակարգչային ուսումնական ծրագիր է եղել, և ներկա պահին մեր ուսանողները ուսումը շարունակում են առցանց։ Ես սիրում եմ իմ քոլեջը։

გამარჯობა, მე მილენა ვარ. პირველკურსელი ვარ მახარი სებასტატის კოლეჯში. ამ წუთებში მთელ მსოფლიოში ვრცელდება ახალი ვირუსი, კორონავირუსი. ვირუსის გავრცელების თავიდან ასაცილებლად, სომხეთში ყველა საგანმანათლებლო დაწესებულება გარკვეული ხნით დახურულია. ჩვენს საგანმანათლებლო კომპლექსში ყოველთვის იყო კომპიუტერული პროგრამა და ახლა ჩვენი სტუდენტები სწავლას ინტერნეტით აგრძელებენ. მე მიყვარს ჩემი კოლეჯი.

Գամարջոբաթ մե Միլենա վար: Վսծավլոբ Մխիթար Սեբաստացիս քոլեջիս պիրվել կուրսե: Մթել մսօփլիօշի վրցելդեբա կօրօնավիրուսի: Վիրուսիս գամո Սօմխեթիս սկօլեբի դախուրուլիա: Չվեն սասծավլօ կօմպլեկսշի կղօվելթվիս կղօփիլա կօմպիուտերիթ սծավլա: Դա ախլա չվենթան սծավլա տարդեբա օնլային: Մե միկվարս չեմի քոլեջի:

Комментариев нет:

Отправить комментарий