Страницы
- Գլխավոր
- Միջին դպրոցի վրացախոսները
- Առաջադրանքներ 10-րդ դասարան
- Առաջադրանքներ 11-րդ, 12-րդ դասարան
- Հոդված
- Թարգմանություններ
- Վրացերենի տեսադաս
- Երևանը վրացերենով նախագիծ - Երևան 2800
- Իմ մասին
- Հայ-վրացական հանրակրթական ընկերություն
- «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
- Ճամփորդություններ
- "მხითარ სებასტაცი" სასწავლო კომპლექსი
- Վրացերենի 2022-2023 ուսումնական տարվա ծրագիր
- Ուսումնական առաջին շրջանի գործունեության ամփոփում
- 2019-2020 ուստարվա իրականացված նախագծեր
вторник, 14 апреля 2020 г.
понедельник, 13 апреля 2020 г.
суббота, 11 апреля 2020 г.
«Բազմալեզու սեբաստացիները»
Նախագծի սկիզբ ` 15.04.-14.05
Մասնակիցներ՝
Օտար լեզվի ընտրությամբ խմբեր / անգլերեն, ռուսերեն, իսպաներեն, ֆրանսերեն, իտալալերեն, գերմաներեն, պարսկերեն, վրացերեն
Նպատակը ՝
Ներկայացնել կրթահամալիրում ուսուցանվող լեզուները
Սովորողներին ծանոթացնել այլ լեզուներին
Սովորողների մոտ հետաքրքրություն առաջացնել չուսումնասիրված լեզվի նկատմամբ
Բարելավել լեզվական ունակությունները
Զարգացնել խմբային աշխատանքը
Ընթացք՝
Յուրաքանչյուր տեսանյութի համար ընրել տարբեր թեմաներ,բանաստողծություններ, մեջբերումներ, ասույթներ
Գտնել նույն բանաստեղծության,թեմատիկ մեջբերումների, ասույթների թարգմանությունները, չթարգմանվածների դեպքում փորձել թարգմանել
Տեսագրվել և փոխանցել հոջորդին,
Նախագիծը ամփոփել տարբեր լեզուների երաժշտական կատարումներով
Արդյունք՝
Օտարալեզու բանաստեղծությունների, ասույթների, մեջբերումների փափեթ
Լեզուների ընտրության հեշտ կողմնորոշում
Ուսուցանվող այլ լեզուների պարզագույն բառերի, արտահայտությունների յուրացում
Մասնակիցներ՝
Օտար լեզվի ընտրությամբ խմբեր / անգլերեն, ռուսերեն, իսպաներեն, ֆրանսերեն, իտալալերեն, գերմաներեն, պարսկերեն, վրացերեն
Նպատակը ՝
Ներկայացնել կրթահամալիրում ուսուցանվող լեզուները
Սովորողներին ծանոթացնել այլ լեզուներին
Սովորողների մոտ հետաքրքրություն առաջացնել չուսումնասիրված լեզվի նկատմամբ
Բարելավել լեզվական ունակությունները
Զարգացնել խմբային աշխատանքը
Ընթացք՝
Յուրաքանչյուր տեսանյութի համար ընրել տարբեր թեմաներ,բանաստողծություններ, մեջբերումներ, ասույթներ
Գտնել նույն բանաստեղծության,թեմատիկ մեջբերումների, ասույթների թարգմանությունները, չթարգմանվածների դեպքում փորձել թարգմանել
Տեսագրվել և փոխանցել հոջորդին,
Նախագիծը ամփոփել տարբեր լեզուների երաժշտական կատարումներով
Արդյունք՝
Օտարալեզու բանաստեղծությունների, ասույթների, մեջբերումների փափեթ
Լեզուների ընտրության հեշտ կողմնորոշում
Ուսուցանվող այլ լեզուների պարզագույն բառերի, արտահայտությունների յուրացում
пятница, 10 апреля 2020 г.
четверг, 9 апреля 2020 г.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)