Նախագծի սկիզբ ` 15.04.-14.05
Մասնակիցներ՝
Օտար լեզվի ընտրությամբ խմբեր / անգլերեն, ռուսերեն, իսպաներեն, ֆրանսերեն, իտալալերեն, գերմաներեն, պարսկերեն, վրացերեն
Նպատակը ՝
Ներկայացնել կրթահամալիրում ուսուցանվող լեզուները
Սովորողներին ծանոթացնել այլ լեզուներին
Սովորողների մոտ հետաքրքրություն առաջացնել չուսումնասիրված լեզվի նկատմամբ
Բարելավել լեզվական ունակությունները
Զարգացնել խմբային աշխատանքը
Ընթացք՝
Յուրաքանչյուր տեսանյութի համար ընրել տարբեր թեմաներ,բանաստողծություններ, մեջբերումներ, ասույթներ
Գտնել նույն բանաստեղծության,թեմատիկ մեջբերումների, ասույթների թարգմանությունները, չթարգմանվածների դեպքում փորձել թարգմանել
Տեսագրվել և փոխանցել հոջորդին,
Նախագիծը ամփոփել տարբեր լեզուների երաժշտական կատարումներով
Արդյունք՝
Օտարալեզու բանաստեղծությունների, ասույթների, մեջբերումների փափեթ
Լեզուների ընտրության հեշտ կողմնորոշում
Ուսուցանվող այլ լեզուների պարզագույն բառերի, արտահայտությունների յուրացում
Մասնակիցներ՝
Օտար լեզվի ընտրությամբ խմբեր / անգլերեն, ռուսերեն, իսպաներեն, ֆրանսերեն, իտալալերեն, գերմաներեն, պարսկերեն, վրացերեն
Նպատակը ՝
Ներկայացնել կրթահամալիրում ուսուցանվող լեզուները
Սովորողներին ծանոթացնել այլ լեզուներին
Սովորողների մոտ հետաքրքրություն առաջացնել չուսումնասիրված լեզվի նկատմամբ
Բարելավել լեզվական ունակությունները
Զարգացնել խմբային աշխատանքը
Ընթացք՝
Յուրաքանչյուր տեսանյութի համար ընրել տարբեր թեմաներ,բանաստողծություններ, մեջբերումներ, ասույթներ
Գտնել նույն բանաստեղծության,թեմատիկ մեջբերումների, ասույթների թարգմանությունները, չթարգմանվածների դեպքում փորձել թարգմանել
Տեսագրվել և փոխանցել հոջորդին,
Նախագիծը ամփոփել տարբեր լեզուների երաժշտական կատարումներով
Արդյունք՝
Օտարալեզու բանաստեղծությունների, ասույթների, մեջբերումների փափեթ
Լեզուների ընտրության հեշտ կողմնորոշում
Ուսուցանվող այլ լեզուների պարզագույն բառերի, արտահայտությունների յուրացում