понедельник, 10 февраля 2020 г.

Լագոդեխիի սովորողների հետ տրնդեզի ծեսի երգի ուսուցում


Տերնդեզ



Տերնդեզ, դարմանը կես,

Առ հաց ու կես, ելիր գեղես,

Տերնդեզ, դարմանը կես,

Առ հաց ու կես, ելիր գեղես:

Տերնդեզ, մխի դին տես,

Մե փութ ցանես, հազար քաղես,

Տերնդեզ, մխի դին տես,

Մե փութ ցանես, հազար քաղես:

Տերնդեզ, դարմանը կես,

Առ մանգաղը, ել խոտի դեզ,

Տերնդեզ, դարմանը կես,

Առ մանգաղը, ել խոտի դեզ:

Տերնդեզ, մխի դին տես,

Մե փութ ցանես, հազար քաղես,

Տերնդեզ, մխի դին տես,

Մե փութ ցանես, հազար քաղես:

Տերնդեզ, փեշդ վառե,

Օր ազատվես օձե, չարե,

Տերընդեզ, փեշդ վառե,

Օր ազատվես օձե, չարե:

Տերնդեզ, մխի դին տես,

Մե փութ ցանես, հազար քաղես,

Տերնդեզ, մխի դին տես,

Մե փութ ցանես, հազար քաղես:

ტრნდეზ
ტრნდეზ, ღარმანე კეს,
არ ჰაც უ კეს, ელირ გეღეს,
ტრნდეზ, ღარმანე კეს,
არ ჰაც უ კეს, ელირ გეღეს.

ტრნდეზ, მხი დინ ტეს,
მე ფუთ ცანეს, ჰაზარ ქაღეს,
ტრნდეზ, მხი დინ ტეს,
მე ფუთ ცანეს, ჰაზარ ქაღეს.

ტრნდეზ, ღარმანე კეს,
 დეარ მანგაღე, ელ ხოტი დეზ,
ტრნდეზ, ღარმანე კეს,
 დეარ მანგაღე, ელ ხოტი დეზ.

ტრნდეზ, მხი დინ ტეს,
მე ფუთ ცანეს, ჰაზარ ქაღეს,
ტრნდეზ, მხი დინ ტეს,
მე ფუთ ცანეს, ჰაზარ ქაღეს.

ტრნდეზ, ფეშდ ვარე,
ორ აზატვეც ოძე, ჩარე,
ტრნდეზ, ფეშდ ვარე,
ორ აზატვეც ოძე, ჩარე.

ტრნდეზ, მხი დინ ტეს,
მე ფუთ ცანეს, ჰაზარ ქაღეს,
ტრნდეზ, მხი დინ ტეს,
მე ფუთ ცანეს, ჰაზარ ქაღეს.





Комментариев нет:

Отправить комментарий