суббота, 7 декабря 2019 г.

Ընդհանուր պարապմունք /09.12.19- 13.12.19/

Երկուշաբթի
  • Միասնական ընթերցանություն. Հովհ. Թումանյան. Թմբկաբերդի առումը (նախերգանք)
  • Լույսերի ֆլեշմոբ Մարմարյա սրահում
  • Ծննդյան շնորհավորանք
  • Կատարում ենք «we wish you a merry christmas»
  • Միասնական երգ Ռ.Ամիրխանյան «Երազի իմ երկիր»
  • Միասնական պար «Բիճո»
Երեքշաբթի
Ընթերցում ենք Զահրատ «Կաղանդի գազել» (Կարինե Պետրոսյան)
Միասնական կատարում. Ռ. Ամիրխանյան «Դինգ-դոնգ»
Կարդում ենք Հովհ. Թումանյան. ԵՐԿՈՒ ՍԵՎ ԱՄՊ
Ծննդյան շնորհավորանք
Միասնկան երգ «Իմ չինարի յարը»
Միասնական պարերգ «Փափուռի»
 «Իշխանաց պար»

Չորեքշաբթի
Կարդում ենք Հ. Թումանյան քառյակներ
Միասնական ընթերցում Համո Սահյան «Նոր տարու հետ նորանալով»
Միասնական երգ. Ռ. Ամիխանյան «Ինձ համար շող, գարուն»
Կատարում ենք «Ֆելիս Նավիդադ»
Միասնական պարեր «Շավալի խոշբիլազգ», «Պոզարե»

Հինգշաբթի
Կարդում ենք Հովհ. Թումանյան «ՊԱՏՐԱՆՔ» 
Լույսերի հրավառություն Մարմարյա սրահում
Կատարում ենք «Jingle Bells»
Ծննդյան շնորհավորանք
Միասնական պար «Վանա ձկնորս», «Լուտկի»

Ուրբաթ
Սուրբ Ծննդյան ավետիս
Միասնական ընթերցում Վահագն Դավթյան «Խոսք Նոր տարուն»(Նունե Մովսիսյան)
Միասնական ընթերցում. Հովհ. Թումանյան. քառյակներ.

Հոգիս` տանը հաստատվել―
Տիեզերքն է ողջ պատել.
Տիեզերքի տերն եմ ես,
Ո՞վ է արդյոք նըկատել։

Հազար տարով, հազար դարով առաջ թե ետ, ի՜նչ կա որ.
Ես եղել եմ, կա՜մ, կլինեմ հար ու հավետ, ի՜նչ կա որ.
Հազար էսպես ձևեր փոխեմ, ձևը խաղ է անցավոր,
Ես միշտ հոգի, տիեզերքի մեծ հոգու հետ, ի՜նչ կա որ:

Երնեկ էսպես` անվերջ քեզ հետ` իմ կյանքի հետ լինեի,
Հազար երնեկ` դաշտում մենակ` երկնքի հետ լինեի.
Բայց ո՜վ կտա էն վայելքը` ինքս ինձ էլ չզգայի,
Ու հալվեի, ծավալվեի, ամենքի հետ լինեի…

Միասնական երգ «Եղբայր եմք մեք». Մկրտիչ Պեշիկթաշլյան
Շ. Ազնավուր «Քեզ համար»
Միասնական` «Իշխանաց պար»

Комментариев нет:

Отправить комментарий