четверг, 4 февраля 2016 г.

Առաջին կիսամյակի և առցանց դպրոցի հաշվետվություն


Միջին դպրոց
Միջին դպրոցում որպես ընտրությամբ գործունեություն դասավանդում եմ վրացերեն: Դասընթացը կազմակերկում եմ ըստ հետևյան ծրագրի:
Այս ուսումնական տարվա առաջին կիսամյակում սկսել և իրականացնում ենք հետևյան երկարաժամկետ նախագծերը՝
«Ընթերցում ենք Ռուսթավելի»  նախագիծը երկարաժամկետ է: Այս տարի մարտ ամսին երրորդ անգամ մասնակցելու ենք «Ընթերցում ենք Ռուսթավելի»  միջազգային մրցույթին, որը տեղի է ունենում քաղաք Թբիլիսիում:
Իրականացրել ենք հաև կարճաժամկետ նախագծեր՝
Ավագ դպրոց
Ավագ դպրոցում դասավանդում եմ 10, 11, 12 դասարաններում: Ավագ դպրոցում գործում է Վրացախոսների ակումբ: Վրացախոսների ակումբի գործունեությունը  կազմակերպվում է ըստ հետևյան ծրագրի:
Հոկտեմբեր ամսին մեկնել ենք Թբիլիսի:
Նոյեմբեր ամսին Վրացախոսների ակումբը եղել է քաղաք Թբիլիսիի 37 դպրոցի պատվիրակության ընդուելության պատախանատուն:
Կազմել ենք հյուրընկալության ծրագիր:
Այս ուսումնական տարվա առաջին կիսամյակում սկսել և իրականացնում ենք հետևյան երկարաժամկետ նախագծերը`
«Ընթերցում ենք Ռուսթավելի»  նախագիծը երկարաժամկետ է: Այս տարի մարտ ամսին երրորդ անգամ մասնակցելու ենք «Ընթերցում ենք Ռուսթավելի»  միջազգային մրցույթին, որը տեղի է ունենում քաղաք Թբիլիսիում:
Կազմել եմ վրացերենի ֆլեշմոբի առաջադրանքները: Ֆլեշմոբին մասնակցել է 31 մասնակից, որից 10-ը կրթահամալիրի սովորողներ են, իսկ 21 մասնակիցը  քաղաք Թբիլիսիի 98-րդ և 104-րդ միջնակարգ դպրոցների սովորողներ:

Առցանց դպրոցի ընթացքում կազմել եմ տարբեր մակարդակի առաջադրանքներ, որը հրապարակել եմ Միջի դպրոցի վրացախոսների բլոգում: Ուղարկել եմ սովորողների էլեկտրոնային հասցեներին և անհատապես զգուշացրել եմ  ֆեյսբուքով: 

Комментариев нет:

Отправить комментарий