воскресенье, 3 мая 2020 г.

Հայ-վրացական հանրակրթական ընկերություն


Թեոնա Փուտկարաձե, Չիբաթիի դպրոցի XII դասարանի սովորող: Կարանտինի օրերին զբաղվում է գյուղատնտեսությամբ, ջերմոցում օգնում է ընտանիքին և իր փորձով կիսվում է հայ հասակակիցների հետ:


Ողջուն ես Թեոնա Փուտկարաձեն եմ, կարծում եմ ինձ հետ կհամաձայնվեք, որ երկրում տիրող իրավիճակից ելնելով շատ դժվար է տանը ստանալ կրթություն և ինքնառեալիզացվել, բայց այս ամենից պետք չէ վախենալ։ Այս ժամանակահատվածում պետք է զբաղվել այն ամենով, ինչի համար ժամանակ չենք ունեցել։ Ես գիտեմ և հավատում եմ, որ այս ամենը շուտով կվերջանա և մենք քիչ ժամանակ ունենք։ Օրինակ՝ ես  ապրում եմ գյուղ Չիբաթիում, որտեղ իմ ընտանիքը զբաղվում է գյուղատնտեսությամբ։ Այս կարանտինի օրերին ես ունեմ ժամանակ օգնել իմ ընտանիքին, ուզում են ցույց տալ և ասել թե որքան ժամանակ և դժվար աշխատանք է պահանջում գյուղատնտեսությամբ զբաղվելը։

Комментариев нет:

Отправить комментарий