1. Վրացերենի ոչ ֆորմալ ուսուցում, որպես երկրորդ օտար լեզու
Ներկայացնում է Մակա Անթաձեն
2. Ոչ ֆորմալ կրթությունը նպաստում է սովորողների մոտիվացիայի բարձրացմանը
3. Իսկ ի՞նչ է ոչ ֆորմալ կրթությունը
- Հանրագիտարանային բառարանում գրված է` ոչ ֆորմալ կրթությունը շարունակվում է ամբողջ կյանքում, որի ժամանակ էլ առկա ռեսուրսների և ամենօրյա փորձի ընթացքում /ընտանիք, հանդիպումներ, հարևաններ, շուկա, , գրադարան, մեդիա, աշխատավայր, խաղեր և այլն/ զարգանում են վերաբերմունքը, արժեքները, հմտություններն ու գիտելիքները:
4. Ոչ ֆորմալ կրթությունը ենթադրում է թէ անհատական և թէ սոցիալական կրթության ցանկացած ծրագիր, որը պաշտոնական կրթական ծրագրի մաս չի կազմում և նպատակ ունի հմտությունների, գիտելիքների բարելավմանը: Ոչ ֆորմալ կրթություն նշանակում է` սեմինար-վերապատրաստումներ, երիտասարդական փոխանակման ծրագրեր, կամավորական աշխատանքներ, ճամբարներ և փորձի ձեռքբերման այլ ճանապարհներ:
5. Որտե՞ղ կարող ենք ստանալ ոչ ֆորմալ կրթություն
Ոչ ֆորմալ կրթություն կարող ենք ստանալ`
5. Որտե՞ղ կարող ենք ստանալ ոչ ֆորմալ կրթություն
Ոչ ֆորմալ կրթություն կարող ենք ստանալ`
Արտերկրում, վերապատրաստման ժամանակ, ինտելեքտուալ խաղերով, ճամբարներում, փոխանակման ծրագրերով, ֆորումներում, համաժողովներում
6.
Ինչի՞համար է պետք
ոչ ֆորմալ կրթությունը
Պատասխանը շատ պարզ է, ոչ ֆորմալ կրթությունը պետք է, որպեսզի մարդիկ ակտիվորեն ներգրավվեն քաղաքացիական կյանքում:
7. Արդիականությունը
- Վրաստանը բազմազգ պետություն է , և ակտուալ է դառնում, ազգային փոքրամասնությունների կողմից վրացերենի ուսուցումը` որպես երկրորդ լեզվի, կամ պետական լեզվի, պատշաճ ուսուցման հարցը:
8. Պետական լեզվի` վրացերենի ուսուցումը երաշխիք է քաղաքացիական ինտեգրմանը, այդ է պատճառը որ պետք է աջակցել ոչ ֆորմալ կրթությունը այն շրջաններում, որտեղ ուսուցման լեզում ոչ պետական լեզուն է և դպրոցներում ուսուցումը անցկացվում է միայն մայրենի լեզվով, և շփման լեզում ռուսերենն է:
9. Խնդիրը`
Ջավախքի մի շարք գյուղերում հեռուստացույցով անգամ չի հեռարձակվում վրացալեզու ալիքներ: Այնտեղ հիմնականում հայ բնակչություն է, ովքեր չեն շփվում, հանդիպում և հարաբերվում վրացալեզու բնակչության հետ:
10. Տեղի դպրոցներում վրաց լեզվի ուսուցման գործընթացը տեղի է ունենում քայլ առ քայլ գրված ծրագրով: Չի լինում ոչ ֆորմալ հանդիպումներ, երեկոներ, ճամբարներ որտեղ կարելի է ուսումնասիրել, ծանոթանալ վրաց-հայկական մշակույթին, ավանդույթներին:
11. Խնդիրների սահմանումը
Երեխաները դպրոցում սովորում են վրացերեն, բայց այս գործընթացը բավական չէ պետական լեզուն լիարժեք ուսուցանելու համար, և հետաքրքիր չէ երեխաների համար , երբ դպրոցական առարկայի ծրագրի շուրջ է կազմակերպվում միայն վրաց լեզվի ուսուցումը:
12. Ճիշտ այդ պատճառով, Ջավախքի շրջանում ժամանակն է իրականացնել “ Սովորում ենք վրացերեն, որպես երկրորդ լեզու” նախագիծը: Ինչը նպաստում է ժամանակակից մոտեցումներով դասըթացների անցկացմանը, ինչպես նաև ոչ ֆորմալ կրթության ներդրմանը: Նշանակում է` այն դպրոցներում որտեղ ուսուցիչը աշխատում է նշված ծրագրով, ստեղծվի նաև վրաց լեզվի ակումբներ:
13. Վրաց լեզվի ակումբներ
13. Վրաց լեզվի ակումբներ
Վրաց լեզվի ակումբների նպատակն է` ոչ ֆորմալ միջավայրում պետական լեզվի ուսուցանում , աշակերտների մասնակցությամբ տարբեր միջոցառումների իրականացում, որպեսզի լինի պետական լեզվի առաջխաղացում և հեշտանա էթնիկ տարածքների ինտեգրումը:
14. Վրաց լեզվի ակումբները աշխատում են տարբեր ուղղություններով`
15. Պոեզիայի երեկոներ
16. Մրցույթներ
17. Ճանաչողական վիկտորինաներ
18. Փոխանակման ծրագրեր
19. Պրեզենտացիաներ և համաժողովներ
20. Նախագծեր, դասեր
21. Մասնակցություն երիտասարդական ֆորումներին
22. Ճամփորդություններ
23. Հեռուստատեսություն, ռադիո
24. Ամառային դպրոցներ
25. Խնդիրների լուծման ուղղությունները`
Հատկանշանական են նաև պետական “ Սովորեցնենք վրացերեն, որպես երկրորդ օտար լեզու” ծրագիրի շրջանակներում առկա ամառային դպրոցները:
26. Ամառային ճամբարները հնարավորություն են տալիս գիտելիքների մաքսիմալ ձեռքբերմանը: Ճամբարներում հայ, վրացի և ադրբեջանցի երեխաները իրար հետ շփվում են միայն վրաց լեզվով, ինչը մեծ հնարավորություն է տալիս լեզվի ուսուցման համար:
27.Աշակերտները ծանոթանում են վրաց մշակույթին, կազմակերպում են միջոցառումներ…
28.Շփման լեզուն վրացերենն է…
29.Ճամբարում ստացած գիտելիքների ձեռքբերումը շարունակվում է դպրոցներում…
30. Խնդիրների լուծումը
31.Միջոցառումների թվարկում…
32.Վրաց լեզվի ակումբների գործունեությունը հաստատում է, որքան կարևոր է ոչ ֆորմալ կրթությունը դպրոցական կյանքում:
33.Կարևոր աջակցություն է “ Սովորացնում ենք վրացերեն, որպեզ երկրորդ լեզու” պետական ծրագիրը, որակյալ ուսուցիչների գործունեությունը` ոչ վրացական դպրոցներում:
14. Վրաց լեզվի ակումբները աշխատում են տարբեր ուղղություններով`
15. Պոեզիայի երեկոներ
16. Մրցույթներ
17. Ճանաչողական վիկտորինաներ
18. Փոխանակման ծրագրեր
19. Պրեզենտացիաներ և համաժողովներ
20. Նախագծեր, դասեր
21. Մասնակցություն երիտասարդական ֆորումներին
22. Ճամփորդություններ
23. Հեռուստատեսություն, ռադիո
24. Ամառային դպրոցներ
25. Խնդիրների լուծման ուղղությունները`
Հատկանշանական են նաև պետական “ Սովորեցնենք վրացերեն, որպես երկրորդ օտար լեզու” ծրագիրի շրջանակներում առկա ամառային դպրոցները:
26. Ամառային ճամբարները հնարավորություն են տալիս գիտելիքների մաքսիմալ ձեռքբերմանը: Ճամբարներում հայ, վրացի և ադրբեջանցի երեխաները իրար հետ շփվում են միայն վրաց լեզվով, ինչը մեծ հնարավորություն է տալիս լեզվի ուսուցման համար:
27.Աշակերտները ծանոթանում են վրաց մշակույթին, կազմակերպում են միջոցառումներ…
28.Շփման լեզուն վրացերենն է…
29.Ճամբարում ստացած գիտելիքների ձեռքբերումը շարունակվում է դպրոցներում…
30. Խնդիրների լուծումը
31.Միջոցառումների թվարկում…
32.Վրաց լեզվի ակումբների գործունեությունը հաստատում է, որքան կարևոր է ոչ ֆորմալ կրթությունը դպրոցական կյանքում:
33.Կարևոր աջակցություն է “ Սովորացնում ենք վրացերեն, որպեզ երկրորդ լեզու” պետական ծրագիրը, որակյալ ուսուցիչների գործունեությունը` ոչ վրացական դպրոցներում:
Комментариев нет:
Отправить комментарий