воскресенье, 16 марта 2014 г.

Պատրաստվում ենք մեր նախագծերի իրականացմանը Թբիլիսիում

Այնցած տարվանից որպես ընտրությամբ գործունեություն ընտրել եմ վրացերեն լեզուն : Շատ եմ սիրում մեծ հույսեր ունեմ վացերենիս հետ կապված , ինքս ուզում եմ դառնալ թարգմանչուհի և լեզվաբան:
 Իմ կյանքում միակ մեծ օղակն վրացերենն ու անգլերենն են: Այս տարի առաջին անգամ մեր Վրացախոսների հետ մեկնում եմ Վրաստան` Թբիլիսի: Ես շատ եմ սիրում իմ ակումբը, մենք միշտ միասնական ենք: Միասին իրականացնելու ենք  շատ հետաքրքիր և տարբեր նախագծեր , այս անգամ գնում ենք 98-րդ  դպրոց: Այնտեղ մենք մասնակցելու ենք վրացերենի դասերին , անցկացնելու ենք վրացերենի միասնական բաց դաս:  Ձեռք կբերենք շատ նոր ընկերներ,  ներկայացնելու ենք մեր կրթահամլիրը , վրացերենի մեր կայքը : Գնալու ենք Թբիլիսիի Ազգային գրադարան: Իմ ուուցչուհու շնորհիվ ես վրացերն շատ բան գիտեմ :  Ակումբի երեխաներով  կարողնաում ենք շբվել վրացերեն: Այս լեզվի փորձառությունը շատ կարևոր է իմ և իմ ակումբի երեխաների համար:  Մեզ հետ նաև գալիս են. Էկո – Հայրենագիտական ակումբը, Գեղարվեստի դպրոցի մի խումբ սովորողները:
 Պատրաստվում ենք նաև մայիսի կայանալիք " Ընթերցում ենք Ռուսթավելի" նախագծին , որը միջազգային է: Պատրաստել  ենք ֆիլմ ՚՚"Գովք Թամարի":
Մեկնելու ենք Թբիլիսի մարտի 24-ին, անհամբեր սպասում եմ այ օրվան: Սպեսք մեր թարմ լուրերն Թբիլիսիից :

Սոնա Մայիլյան 8-րդ դաս.

Комментариев нет:

Отправить комментарий